Радісних звісток,
Миру й добра
В свято чудове
Зичу вам я.
Міцного здоров’я,
Сонця й весни,
Любові, надії,
Віри й краси.
Запрошую до навчання.
7 квітня
ЯДС
Підручник - с.55-56.
Зошит - с.36.
Я відвідую музей
1 крок
Прочитай уважно у підручнику "Я досліджую світ" с.55-56. Знайди відповіді на питання:
1)Що таке експонати?
2)Що таке електронний гід?
3)Чим особливий музей "Писанка"?
2 крок
Досліджуємо медіа.
- Подивися відео.
3 крок
Перевір свої знання, виконавши тест. Завдання необхідно виконати до 8 квітня 17:00.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
4 крок
Зошит - с.36, виконай завдання 1.
Завдання 2 (за бажанням).
Завдання 2 (за бажанням).

МАТЕМАТИКА
Закріплення табличних випадків множення і ділення
Підручник- с.109.
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
7 квітня
Закріплення табличних випадків множення і ділення
2. Усні обчислення.
Розв'яжи задачі усно:
1. За 5 пиріжків заплатили 35 грн. Скільки коштує один пиріжок?
2. За 6 шоколадок заплатили 54 грн. Скільки гривень коштує одна шоколадка?
2. Повтори таблицю множення на 7.
2 крок
1. Обчисли вирази. (підручник, с.109, №681)
Обов'язково надписуй проміжні результати олівцем.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
2. Розв'яжи задачу №682.
1. Прочитай уважно задачу.
2. Про що у ній розповідається?
3. Скільки літрів молока вміщується у глечик?
4. Скільки літрів молока вміщується у бідон? Яку дію треба виконати, щоб дізнатися скільки молока у бідоні?
5. Як знайти скільки літрів молока в обох ємностях?

3. Задача №683.
Склади й розв'яжи задачу за коротким записом умови.
За бажанням
1. Логічне завдання
Троє хлопчиків - Ігор, Сергійко та Лесик - живуть в одному під'їзді на різних поверхах:
п'ятому, сьомому, восьмому. Ігор живе не нижче, а Сергійко - не вище за Лесика. Хто з
хлопчиків на якому поверсі живе?
п'ятому, сьомому, восьмому. Ігор живе не нижче, а Сергійко - не вище за Лесика. Хто з
хлопчиків на якому поверсі живе?
2. ПЗ "Розумники".

Читання
СЛОВА-НАЗВИ ДІЙ І СТАНІВ ПРЕДМЕТІВ. ОПОВІДАННЯ. «Найкращий подарунок» Дмитро Кузьменко
Приготуй:
- підручник
- блокнот або аркуш
1 крок
1. Письмо для себе.
1) Розгорни блокнот або візьми аркуш.
2) Приготуйся писати для себе.
3) Обери
тему для письма (дивись нижче).

4. Пиши
весь час протягом 10 хвилин - орієнтуйся на годинник.
5. Прочитай
свої враження тим, хто готовий тебе послухати вдома.
2 крок
Розгорни підручник - с.51-52.
Приготуйся до читання.
1.Розчитайся.


3 крок
2. Прочитай оповідання для себе.
- Що тебе здивувало?
- Що ти відчував/відчувала, коли читав/читала?
- Чи була у твоєму житті історія з подарунком, схожа на історію Олі?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
- випий води
- зроби декілька вправ
4 крок
3. Читання з кимось. Запропонуй комусь із рідних прочитати з тобою в парі.
5 крок
4. Дай відповіді на три питання після тексту.

Дуже приємно вчити таку розумну дитину!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар