Сторінки

вівторок, 7 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання - 7 квітня

Дорогий 2 - Б!


Радісних звісток,
Миру й добра
В свято чудове
Зичу вам я.
Міцного здоров’я,
Сонця й весни,
Любові, надії,
Віри й краси.


Запрошую до навчання.

7 квітня

ЯДС
Підручник - с.55-56.
Зошит - с.36.


Я відвідую музей
1 крок
Прочитай уважно у підручнику "Я досліджую світ" с.55-56. Знайди відповіді на питання:
1)Що таке експонати?
2)Що таке електронний гід?
3)Чим особливий музей "Писанка"?
2 крок
Досліджуємо медіа.
- Подивися відео.





3 крок
Перевір свої знання, виконавши тест. Завдання необхідно виконати до  8 квітня 17:00.

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

4 крок
Зошит - с.36, виконай завдання 1. 
Завдання 2 (за бажанням).

              

МАТЕМАТИКА

Закріплення табличних випадків множення і ділення

Підручник- с.109.
Приготуй: 
  • підручник
  • зошит

1 крок
1. Розгорни зошит і запиши: 
7 квітня
               Закріплення табличних випадків множення і ділення

2. Усні обчислення.
Розв'яжи задачі усно:
1. За 5 пиріжків заплатили 35 грн. Скільки коштує один пиріжок? 
2. За 6 шоколадок заплатили 54 грн. Скільки гривень коштує одна шоколадка?

2. Повтори таблицю множення на 7.

2 крок

1. Обчисли вирази. (підручник, с.109, №681)
Обов'язково надписуй проміжні результати олівцем.


ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

2. Розв'яжи задачу №682.
1. Прочитай уважно задачу.
2. Про що у ній розповідається?
3. Скільки літрів молока вміщується у глечик?
4. Скільки літрів молока вміщується у бідон? Яку дію треба виконати, щоб дізнатися скільки молока у бідоні?
5. Як знайти скільки літрів молока в обох ємностях?

3. Задача №683.
Склади й розв'яжи задачу за коротким записом умови.

За бажанням

1. Логічне завдання

Троє хлопчиків - Ігор, Сергійко та Лесик - живуть в одному під'їзді на різних поверхах:
п'ятому, сьомому, восьмому. Ігор живе не нижче, а Сергійко - не вище за Лесика. Хто з
хлопчиків на якому поверсі живе?

2. ПЗ "Розумники".

                 

Читання
СЛОВА-НАЗВИ ДІЙ І СТАНІВ ПРЕДМЕТІВ. ОПОВІДАННЯ. «Найкращий подарунок» Дмитро Кузьменко

підручник, с.51-52

Приготуй:

  • підручник
  • блокнот або аркуш

1 крок

1. Письмо для себе.

1) Розгорни блокнот або візьми аркуш.
2) Приготуйся писати для себе.
3) Обери  тему для письма (дивись нижче).
4. Пиши весь час протягом 10 хвилин - орієнтуйся на годинник.
5. Прочитай свої враження тим, хто готовий тебе послухати вдома.


2 крок
Розгорни підручник -  с.51-52.
Приготуйся до читання.


1.Розчитайся.

3 крок
2. Прочитай оповідання для себе.
Що тебе здивувало? ​ 
- Що ти відчував/відчувала, коли читав/читала?
- Чи була у твоєму житті історія з подарунком, схожа на історію Олі?

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
  • випий води 
  • зроби декілька вправ 

4 крок
3. Читання з кимось. Запропонуй комусь із рідних прочитати з тобою в парі.
5 крок
4. Дай відповіді на три питання після тексту.

                 

Дуже приємно вчити таку розумну дитину!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар