Сторінки

понеділок, 27 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання - 27 квітня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Гарного тижня!
Запрошую до навчання.

27 квітня

ЯДС
Підручник - с.71.
Зошит - с.46 (2). 

   Я досліджую птахів навесні 
Міжнародний день птахів припадає на перший день квітня. 
Зграї птахів навесні прилітають у рідну місцевість, але птахи не відпочивають після подорожі, а відразу беруться за діло. 
Весняні турботи птахів — це будування гнізд та виведення пташенят. 
Саме про це сьогодні поговоримо.
1 крок
- Пригадай, які з цих птахів перелітні?
2 крок
Досліджуємо медіа.
- Пропоную переглянути відео про гніздування птахів.
Подивися відео.


2 крок
1.Попрацюй з підручником на с.71.
- Розглянь гнізда птахів.

3 крок

 Переглянь частину відео, як мама годує пташенят.
 - Чому пташенят називають жовторотиками?

ВІДПОЧИНЬ!

4 крок
Попрацюй у зошиті на с.46 (2 завдання). 
5 крок
Виконай тестові завдання. 
Перед тестуванням переглянь пташиний календар на с.70.
Завдання необхідно виконати до  28 квітня 20:00.



                                  

УКРАЇНСЬКА МОВА
                   Слова-помічники

Підручник - с.66-67. 
Приготуй:
  • підручник
  • зошит
КРОК 1

Розгорни зошит і запиши: 

                               27 квітня
                   Дистанційне навчання
КРОК 2
ПОСЛУХАЙ І ПОМІРКУЙ!



КРОК 3

ПРОЧИТАЙ ВІРШ
Скористайся словами з довідки!
ТЕПЕР ТИ МОЖЕШ СКАЗАТИ, ЯКУ РОЛЬ ВИКОНУЮТЬ СЛУЖБОВІ СЛОВА?

РОЗКАЖИ, ЯКУ РОБОТУ ТИ ВМІЄШ ВИКОНУВАТИ?

КРОК 4
Подивись відео. І розкажи рідним, що ти дізнався.


КРОК 5
Попрацюй у підручнику на с. 66.
Виконай усно завдання 6.
ВІДПОЧИНЬ!

КРОК 6
Спиши за зразком.
Виконай завдання 7 у підручнику на с. 67.

КРОК 7
   Зроби звуко-буквений аналіз слів - кістка, борщ.


Фото виконаного завдання відправ мені у ПРИВАТ до 20:00.
                                         



МАТЕМАТИКА


Таблиця ділення на 9


Підручник - с.118-119.

Приготуй: 
  • підручник
  • зошит

1 крок
1. Розгорни зошит і запиши: 
27 квітня
                                                      Дистанційне навчання

2. Повтори таблицю множення на 9.

3. Розгорни підручник на с.118, №749. Обчисли ланцюжок виразів. 
Дізнайся висоту пам'ятника українській писанці в Канаді.  Каліграфічно пропиши число, яке вийде.
2 крок

Пригадайте, що з кожного прикладу на множення можна                        утворити два приклади на ділення.
Розглянь таблицю на с.119, №750, де з прикладів на множення   числа 9 складено приклади ділення на 9. 
 Хай хтось з рідних перевірить, чи вдалося тобі запам’ятати .
3 крок
 Прочитай правила у підручнику на с.119.



Добери числа та запиши рівності. Перевір правильність виконання дії ділення (№751).
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

4 крок
 Задача №752
Склади і розв'яжи задачу за малюнком.
Про що розповідається у задачі? (Писанки та крашанки.)

-  Чи можеш відразу дізнатися, скільки було крашанок? (Ні, бо сказано, що крашанок у 3 рази менше, ніж усіх писанок.)

-     Чи відомо, скільки було усіх писанок? (Ні, бо не знаємо, скільки було других писанок.)

-    Що сказано про другі писанки? (На 3 писанки менше.)

   Якою дією  ти зможеш дізнатися? 

А тепер можеш дізнатися, скільки усіх писанок? (Так.) Якою дією?

-   А як тепер дізнатися, скільки ж крашанок? (Крашанок у 3 рази менше.)

-     Скільки дій буде у задачі? (Три.)
      
                            


                       Пам’ятай, що я завжди на зв’язку! 


Немає коментарів:

Дописати коментар