Сторінки

середа, 29 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання - 29 квітня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Запрошую до навчання.

29 квітня

ЯДС
Підручник - с.73.
Зошит - с.48. 

   Що роблять люди навесні 
1 крок
Прочитай уважно уривок з вірша і здогадайся, про що дізнаєшся на сьогоднішньому уроці.

Он хлоп’ята несуть воду — 
А дівчата по зернинці        
Вкинуть у пухку землицю.
Буде добрий урожай!
Тож — працюй, а не дрімай!

Здогадався?

Сьогодні ти дізнаєшся, які радості і турботи приносить весна людям.

2 крок
1. Досліджуємо медіа.
 Подивися відео.
 - Що роблять люди навесні?

3 крок
Прочитай у підручнику на с.73, що роблять люди навесні в полі, на городі, у саду.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

4 крок
Виконай завдання у зошиті на с.48. Якщо захочеш - запиши відео (3 завдання).

5 крок
ВЕСНЯНІ РОБОТИ ЛЮДЕЙ НА ГОРОДАХ, ПОЛЯХ І В САДАХ У РІДНОМУ КРАЇ Поясни прислів’я.
Весна ледачого не любить.
Весняний день рік годує.
ВЕСНЯНІ РОБОТИ ЛЮДЕЙ НА ГОРОДАХ, ПОЛЯХ І В САДАХ У РІДНОМУ КРАЇ Перевір разом з дорослим.
Найкращий урожай огірків буде, якщо висіяти їх тоді, коли починають цвісти бузок і жовта акація; а найкращий урожай ріпи і буряків буде тоді, коли висіяти їх під час цвітіння осики.
                               


УКРАЇНСЬКА МОВА, ЧИТАННЯ

                     Слова-помічники. Комікс

Підручник - с. 67-69.


Приготуй:
  • підручник
  • зошит 
КРОК 1

1. Розгорни зошит і запиши: 
                             29 квітня
                   Дистанційне навчання

2. Пригадай!


- Чи нічого не нагадують тобі хмаринки на картинці?
- Не пригадуєш, як вони називаються і де ти їх міг зустрічати?

 КРОК 2
 Сьогодні на уроці ми будемо читати комікс.


Словесні бульбашки або бульбашки мовлення розташовують в коміксі для того, щоб проілюструвати думки персонажів та їх слова.

КРОК 3
Сьогодні ми будемо читати комікс Жіля Тібо про хлопчика Ніколаса. Ми раніше уже з ним знайомилися.


Розгорни підручник на с.68.
Подивись уважно на цю серію малюнків.
Ми бачимо словесні бульбашки, ми бачимо певну послідовність та бачимо героїв. Робимо висновок -  це комікс.
Про що ми можемо дізнатися розглядаючи ілюстрації?
- Головний герой хлопчик Ніколас.
- Є і другорядні герої. Хто саме?
- Є слова автора.
- Герої спілкуються емоційно.
- У словесних бульбашках Ніколаса слова-вигуки. Вони однакові.


КРОК 4
1. Прочитай комікс самостійно.
- Подумай, що станеться з Ніколасом у неділю?
2. Прочитай комікс для когось.
- Про що цей комікс?
- Чи до вподоби тобі захоплення Ніколаса?


ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

Виконай завдання на с.69.

Запиши, які справи ти робиш кожного дня тижня за зразком.

Поради й висновки:

  • Якщо хочеш полюбити читання - читай комікси.
  • Якщо хочеш навчитися мислити – читай комікси.
  • Історії з коміксами дуже корисні для твого мозку.
  • Комікси – це весело та захопливо.
  • Комікси досліджують важливі теми та почуття.
                            


МАТЕМАТИКА


           Властивості множення та ділення на 10


Підручник- с.121-122.

Приготуй: 
  • підручник
  • зошит

1 крок
Переглянь відео (6 хв).


2 крок
 1. Розгорни зошит і запиши: 
29 квітня
                                                      Дистанційне навчання

2. Прочитай правила у підручнику на с.121.

3 крок
Обчисли вирази - № 765, №769.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!


4 крок
Поспівай.  Таблиця множення на 10.


5 крок
№771. Розв'яжи задачу.
 Прочитай уважно задачу.
- Про кого у ній розповідається?
- Скільки у фермера білих кролів?
- Чи відомо, скільки у фермера чорних кролів? Яка є підказка? Яку дію треба виконати?
- Прочитай запитання задачі.
- Як дізнатися, скільки всього кролів було у фермера?



               

                     Пам’ятай, що я завжди на зв’язку! 

Немає коментарів:

Дописати коментар