Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Запрошую до навчання.
29 квітня
ЯДС
Підручник - с.73.
Зошит - с.48.
Що роблять люди навесні
1 крок
Прочитай уважно уривок з вірша і здогадайся, про
що дізнаєшся на сьогоднішньому уроці.
Он хлоп’ята несуть воду —
А дівчата по зернинці
Вкинуть у пухку землицю.
Буде добрий урожай!
Тож — працюй, а не дрімай!
Здогадався?
Сьогодні ти дізнаєшся, які радості і турботи
приносить весна людям.
2 крок
1. Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
- Що роблять люди навесні?
- Що роблять люди навесні?
Прочитай у підручнику на с.73, що роблять люди навесні в полі, на городі, у саду.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
Виконай завдання у зошиті на с.48. Якщо захочеш - запиши відео (3 завдання).

Весна ледачого не любить.
Весняний день рік годує.

Найкращий урожай огірків буде, якщо висіяти їх тоді, коли починають цвісти бузок і жовта акація; а найкращий урожай ріпи і буряків буде тоді, коли висіяти їх під час цвітіння осики.

УКРАЇНСЬКА МОВА, ЧИТАННЯ
Слова-помічники. Комікс
Підручник - с. 67-69.
Приготуй:
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
МАТЕМАТИКА
Підручник- с.121-122.
Приготуй:
1. Розгорни зошит і запиши:
29 квітня
Дистанційне навчання
2. Пригадай!

- Чи нічого не нагадують тобі хмаринки на картинці?
- Не пригадуєш, як вони називаються і де ти їх міг зустрічати?
КРОК 2
Сьогодні на уроці ми будемо читати комікс.

Словесні бульбашки або бульбашки мовлення розташовують в коміксі для того, щоб проілюструвати думки персонажів та їх слова.
КРОК 3
Сьогодні ми будемо читати комікс Жіля Тібо про хлопчика Ніколаса. Ми раніше уже з ним знайомилися.

Розгорни підручник на с.68.
Подивись уважно на цю серію малюнків.
Ми бачимо словесні бульбашки, ми бачимо певну послідовність та бачимо героїв. Робимо висновок - це комікс.
Про що ми можемо дізнатися розглядаючи ілюстрації?
- Головний герой хлопчик Ніколас.
- Є і другорядні герої. Хто саме?
- Є слова автора.
- Герої спілкуються емоційно.
- У словесних бульбашках Ніколаса слова-вигуки. Вони однакові.
КРОК 4
1. Прочитай комікс самостійно.
- Подумай, що станеться з Ніколасом у неділю?
2. Прочитай комікс для когось.
- Про що цей комікс?
- Чи до вподоби тобі захоплення Ніколаса?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
Виконай завдання на с.69.
Запиши, які справи ти робиш кожного дня тижня за зразком.
Поради й висновки:
- Якщо хочеш полюбити читання - читай комікси.
- Якщо хочеш навчитися мислити – читай комікси.
- Історії з коміксами дуже корисні для твого мозку.
- Комікси – це весело та захопливо.
- Комікси досліджують важливі теми та почуття.

МАТЕМАТИКА
Властивості множення та ділення на 10
Підручник- с.121-122.
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
Переглянь відео (6 хв).
2 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
29 квітня
Дистанційне навчання
2. Прочитай правила у підручнику на с.121.
3 крок
Обчисли вирази - № 765, №769.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
Поспівай. Таблиця множення на 10.
5 крок
№771. Розв'яжи задачу.
Прочитай уважно задачу.
- Про кого у ній розповідається?
- Скільки у фермера білих кролів?
- Чи відомо, скільки у фермера чорних кролів? Яка є підказка? Яку дію треба виконати?
- Прочитай запитання задачі.
- Як дізнатися, скільки всього кролів було у фермера?

Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
Немає коментарів:
Дописати коментар