Запрошую до навчання.
1 квітня
ЯДС
Підручник - с.49.
Зошит - с.33.
Тварини символи України
1. Досліджуємо медіа.- Подивися відео
- Які тварини мали найбільшу любов і повагу серед козаків?
2. Робота з підручником - с.49 (опрацювати).
- Розглянь птахів, які є символами України.
- Прочитай, що саме вони символізують.
- З яких джерел ти можеш отримати повідомлення про тварин, які є символами України?
- З яких джерел ти можеш отримати повідомлення про тварин, які є символами України?
3. Розгорни зошит (с. 33).
- Підпиши листівку за зразком.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Розвиток мовлення. Опис предмета
підручник, с.45-46
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
Розгорни зошит і запиши:
1 квітня
Розвиток мовлення.
Опис предмета
1. Попроси у когось із рідних, щоб вони загадали будь-яку тваринку. Твоє завдання ставити різні запитання, щоб відгадати хто це.
Наприклад: Я зелений? У мене чотири ноги? Чи можу швидко бігти? І так далі.


Сьогодні ти будеш вчитися описувати предмет.

3 крок
1. Розгорни підручник на с.45 та прочитай правило.
2. Дай відповіді на запитання.
- Що таке опис?
- Які питання ти можеш поставти до тексту-опису?
- Що потрібно зробити спочатку, описуючи предмет або явище?
- А потім?


Перевір свої здогадки


4 крок
1. Розглянь схему у підручнику, с.46. УСНО.

Прочитай порядок опису на плашках.
1. Розглянь предмет
1. Розглянь предмет
- Кого описують?
2. Запиши його ознаки
- Слова гарний, зелений – це загальні ознаки.
- Які загальні ознаки можна ще додати до опису папуги?
3. Назви частини предмету (пташки папуги)
- Які ще частини папуги можна описати?
4. Запиши ознаки кожної частини.
ЗРОБИ ПАУЗУ!ВІДПОЧИНЬ!
- випий води
- зроби декілька вправ
5 крок
Вправа 1, с.46
1. Розчитайся.

2. Прочитай текст.
3. Опиши папугу за фото і запитаннями поданими під текстом вправи - 1.
Читання
Слова - назви ознак. Характеристика головного героя.
"Мишкові кросівки" (Анатолій Савчук)
"Мишкові кросівки" (Анатолій Савчук)
Підручник - с.48-49.
1 крок
Досліджуємо медіа.
- Подивися відео
- Що ви зараз спостерігали? (біг, змагання, марафон, крос)
- Як ви це зрозуміли?
- Чи бачили ви крос у житті? Чи приймали участь самі? А ваші рідні?
- Чи всі можуть бути переможцями?
- Як має бути одягнений спортсмен? Чому саме так? Що має бути на ногах?
- Чи маєте ви кросівки? Чому їх так назвали?
Стіна слів: крос, кросівки
- Чи можна назвати ці слова спільнокореневими? Які слова близькі за значенням мають ці слова?
2 крок
Розгорни підручник (с. 48)
Прочитай оповідання із зупинками. Передбачай події.
3 крок
- Розчитайся. Робота зі словом.
4 крок
Обговоримо:
- Чи збулися твої передбачення?
- Що тебе найбільше здивувало?
- Що тобі більше подобається: фотографувати чи бігти крос?
5 крок
Повторне читання казки
Питання:
- Якої ти думки про героя оповідання на початку оповідання?
- Чому він назвав себе заздалегідь переможцем?
- Якої ти думки про героя по завершенню оповідання?
- Чи можна його назвати чесним? Як підтвердити цю думку ?
ЗРОБИ ПАУЗУ!ВІДПОЧИНЬ!
- випий води
- зроби декілька вправ
6 крок
Прочитай оповідання для себе. Перекажи оповідання, користуючись лінією часу (с.49).
МАТЕМАТИКА
Кратне порівняння чисел
Підручник- с.106 -107.
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
Розгорни зошит і запиши:
1 квітня
Кратне порівняння чисел
Хвилинка каліграфії.
- Подані числа запиши у порядку
спадання. Підкресли «зайве» число.
67,
34, 9, 23, 78, 72, 31, 10.
2 крок
Виконай декілька завдань на платформі "Мій клас" (дивися папку перевірочні роботи).
Результати пошуку
Результати веб-пошуку з посиланнями на сайти
3 крок
Для наступної роботи нам необхідно
пригадати, як дізнатися, на скільки більше або менше одне число від іншого?

4 крок
Математичний диктант (пиши лише відповіді через кому).
- На скільки більша 1 доба, ніж 5 год?
- На скільки більша
1хв, ніж 10с?
- Оля прочитала
47 сторінок у книзі, а Катя-18. На скільки менше сторінок прочитала Катя?
- На скільки 5 діб
менші за 2 тижні?
5 крок
Сьогодні ти маєш навчитися визначати
У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число більше
або менше від іншого.
Досліджуємо медіа.
- Подивися відео.
6 крок
Прочитай та запам’ятай правило:

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
7 крок
Виконай письмово завдання №670, №671.
Немає коментарів:
Дописати коментар