Сторінки

середа, 1 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання - 1 квітня

Дорогий 2-Б!
Запрошую до навчання.
1 квітня

ЯДС
Підручник - с.49.
Зошит - с.33.


Тварини символи України
1. Досліджуємо медіа.
- Подивися відео
- Які тварини мали найбільшу любов і повагу серед козаків?
2. Робота з підручником - с.49 (опрацювати).
- Розглянь птахів, які є символами України.
- Прочитай, що саме вони символізують.
- З яких джерел ти можеш отримати повідомлення про тварин, які є символами України?

3. Розгорни зошит (с. 33).
- Підпиши листівку за зразком.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Розвиток мовлення. Опис предмета

підручник, с.45-46

Приготуй:
  • підручник
  • зошит
1 крок
Розгорни зошит і запиши: 
1 квітня

                      Розвиток мовлення. 
                      Опис предмета
2 крок


1. Попроси у когось із рідних, щоб вони загадали будь-яку тваринку. Твоє завдання ставити різні запитання, щоб відгадати хто це.
Наприклад: Я зелений? У мене чотири ноги? Чи можу швидко бігти? І так далі.
Сьогодні ти будеш вчитися описувати предмет.
3 крок
1. Розгорни підручник на с.45 та прочитай правило.
2. Дай відповіді на запитання.
  • Що таке опис?
  • Які питання ти можеш поставти до тексту-опису?
  • Що потрібно зробити спочатку, описуючи предмет або явище?
  • А потім?
 3. Пограй гру "Відгадай хто я?"


Перевір свої здогадки


4 крок
1. Розглянь схему у підручнику, с.46. УСНО.
Прочитай порядок опису на плашках.
1. Розглянь предмет
  • Кого описують?
2. Запиши його ознаки
  • Слова гарний, зелений – це загальні ознаки.
  • Які загальні ознаки можна ще додати до опису папуги?

3. Назви частини предмету (пташки папуги)
  • Які ще частини папуги можна описати?
4. Запиши ознаки кожної частини.

ЗРОБИ ПАУЗУ!ВІДПОЧИНЬ!
  • випий води 
  • зроби декілька вправ 

5 крок
Вправа 1, с.46
1. Розчитайся.
2. Прочитай текст.
3. Опиши папугу за фото і запитаннями поданими під текстом  вправи - 1.
                                 

Читання
Слова - назви ознак. Характеристика головного героя.
"Мишкові кросівки" (Анатолій Савчук)

Підручник - с.48-49.

1 крок
 Досліджуємо медіа.
- Подивися відео


- Що ви зараз спостерігали? (біг, змагання, марафон, крос)
-  Як ви це зрозуміли?
- Чи бачили ви крос у житті? Чи приймали участь самі? А ваші рідні?
- Чи всі можуть бути переможцями?
- Як має бути одягнений спортсмен? Чому саме так? Що має бути на ногах?
-  Чи маєте ви кросівки? Чому їх так назвали?
Стіна слів: крос, кросівки
- Чи можна назвати ці слова спільнокореневими? Які слова близькі за значенням мають ці слова?

2 крок
Розгорни підручник (с. 48)
 Прочитай оповідання із зупинками. Передбачай події.
3 крок
- Розчитайся. Робота зі словом.


4 крок
Обговоримо:
- Чи збулися твої передбачення?
- Що тебе найбільше здивувало? 
- Що тобі більше подобається: фотографувати чи бігти крос?
5 крок
Повторне читання казки
Питання:
- Якої ти думки про героя оповідання на початку оповідання?
- Чому він назвав себе заздалегідь переможцем?
- Якої ти думки про героя по завершенню оповідання?
- Чи можна його назвати чесним? Як підтвердити цю думку ?

ЗРОБИ ПАУЗУ!ВІДПОЧИНЬ!
  • випий води 
  • зроби декілька вправ 


6 крок
Прочитай оповідання для себе. Перекажи оповідання, користуючись лінією часу (с.49).


МАТЕМАТИКА
Кратне порівняння чисел
Підручник- с.106 -107.
Приготуй:
  • підручник
  • зошит

1 крок

Розгорни зошит і запиши: 
1 квітня
                      Кратне порівняння чисел
Хвилинка каліграфії.
- Подані числа запиши у порядку спадання. Підкресли «зайве» число.

67, 34, 9, 23, 78, 72, 31, 10.
2 крок
Виконай декілька завдань на платформі "Мій клас" (дивися папку перевірочні роботи).

Результати пошуку

Результати веб-пошуку з посиланнями на сайти


3 крок
Для наступної роботи нам необхідно пригадати, як дізнатися, на скільки більше або менше одне число від іншого?


  4 крок
Математичний диктант (пиши лише відповіді через кому).
    - На скільки більша 1 доба, ніж 5 год?
    - На скільки більша 1хв, ніж 10с?
    - Оля прочитала 47 сторінок у книзі, а Катя-18. На скільки менше сторінок прочитала Катя?
    - На скільки 5 діб менші за 2 тижні?
5 крок
Сьогодні ти маєш навчитися визначати 
У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число більше або менше від іншого.
 Досліджуємо медіа.
- Подивися відео.

6 крок
Прочитай та запам’ятай правило: 


ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!



7 крок
Виконай письмово завдання №670, 671.

За бажанням
1. Логічне завдання
Груша дорожча від яблука у 2 рази. Що дорожче - 8 яблук чи 4 груші?
2. ПЗ "Розумники".


Бажаю успіхів! 
Пам’ятай, що я завжди на зв’язку.

Немає коментарів:

Дописати коментар