Розробки уроків читання
1. Тема. Звук [е], позначення його буквами Е, е. Закріплення уявлень про системузвуків української мови та букв, якими вони позначаються. Практичнеознайомлення зі словами протилежними за значенням. Читання і переказ тексту«Веселі іменини».
2. Тема. Закріплення звуків [г], [ґ], букв Г,г; Ґ,ґ. Відпрацювання технікичитання текстів діалогічної форми. Читання тексту «Гурток «Умілі руки»».Побудова діалогів за змістом прочитаних букварних текстів.
3. Тема. Звуки [ч], позначення його буквами Чч.Робота над орфоепічно правильною вимовою звука [ч] перед усіма приголосними,крім [і]. Заклички. Скоромовки.
4. Тема. Закріплення звука [й’], букви Й, й. Читання текстів діалогічної форми «Пасіка», «Зайчику, зайчику». Правильне інтонування речень. Робота з дитячою книжкою В. Сухомлинського "Гудуть, а меду не приносять".
4. Тема. Закріплення звука [й’], букви Й, й. Читання текстів діалогічної форми «Пасіка», «Зайчику, зайчику». Правильне інтонування речень. Робота з дитячою книжкою В. Сухомлинського "Гудуть, а меду не приносять".
Розробки уроків математики
1. Тема. Порівняння математичних виразів. Розв’язування прикладів і задач. Розпізнавання геометричних фігур.
8. Тема. Закріплення додавання і віднімання числа 3. Складання й розв’язуваннязадач за малюнком та схемою. Побудова відрізків. Порівняння виразу і числа.
9. Тема. Хто такі риби?
Розробки уроків природознавства
Немає коментарів:
Дописати коментар