Бажаю усім здоров'я!
Запрошую до навчання.
19 березня
ЯДС
Державні символи України
Досліджуємо медіа.
- Подивіться відео.
зошит, с.32, вправа 1,2.
УКРАЇНСЬКА МОВА
СЛОВА-НАЗВИ ОЗНАК
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
19 березня
Слова - назви ознак
2. Пригадай.
- Як називаються слова, які називають ознаки предметів?
- На які питання відповідають прикметники?
- На які питання відповідають прикметники?
Досліджуємо медіа.
- Подивись відео.
-- Вибери малюнки, до яких можна поставити питання Який? Яка? Яке?
- Добери і запиши за зразком у зошит слова-назви ознак до малюнків.
Сіль (яка?) ...
Чай (який?) ...
Морозиво (яке?) ...
Сік (який?) ...
2 крок
1. Розгорни підручник на с.40.
2. Склади речення зі словами з протилежним значенням за зразком у підручнику(усно).
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Перед а ставиться кома. (Компот рідкий, а кисіль густий.)
ЗРОБИ ГІМНАСТИКУ ДЛЯ ОЧЕЙ
Вправа 1
Борщ (який?) ...Сіль (яка?) ...
Чай (який?) ...
Морозиво (яке?) ...
Сік (який?) ...
2 крок
1. Розгорни підручник на с.40.
2. Склади речення зі словами з протилежним значенням за зразком у підручнику(усно).
ЗАПАМ'ЯТАЙ!
Перед а ставиться кома. (Компот рідкий, а кисіль густий.)
ЗРОБИ ГІМНАСТИКУ ДЛЯ ОЧЕЙ
3. Запиши слова-назви ознак за зразком.
Пиріг з вишнями - вишневий пиріг.
Пиріг з вишнями - вишневий пиріг.
3 крок
1. Виконай вправу 4, с.40.
Відредагуй речення (знайди і виправ помилки).
Запиши відредаговані речення у зошит.
ПОДУМАЙ!
Навіщо потрібні прикметники?
УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання)
Суттєві ознаки. "Не вгадаєте ніколи" (Петро Ребро)
Підручник, с.44-45.
1. Досліджуємо медіа.
- Подивіться відео.
2. Читаємо вірш. Пояснюємо незрозумілі слова.
3. Утворюємо пари слів. Працюємо з таблицею.
Виконуємо завдання усно.
4. Складаємо загадку
- Що таке загадка?
- Що треба знати, щоб скласти загадку?
- Визначимо кроки для складання загадки.
- Спробуй скласти загадку самостійно. Запиши у зошит.
Немає коментарів:
Дописати коментар