Сторінки

Дистанційне навчання

Дорогий 2 - Б!
Бажаю усім здоров'я!
Запрошую до навчання.

19 березня

ЯДС

Державні символи України



Досліджуємо медіа. 

- Подивіться відео.

Підручник, с.45, опрацювати,
зошит, с.32, вправа 1,2.




УКРАЇНСЬКА МОВА


СЛОВА-НАЗВИ ОЗНАК

підручник, с.39-40

Приготуй:
  • підручник
  • зошит


1 крок

1. Розгорни зошит і запиши: 

19 березня
 Слова - назви ознак
2. Пригадай.
- Як називаються слова, які називають ознаки предметів?
- На які питання відповідають прикметники?
Досліджуємо медіа. 
- Подивись відео.



3. Розгорни підручник на с.39, вправа 1.
-- Вибери малюнки, до яких можна поставити питання Який? Яка? Яке?
 - Добери і запиши за зразком у зошит слова-назви ознак до малюнків.
Вправа 1
Борщ (який?) ...
Сіль (яка?) ...
Чай (який?) ...
Морозиво (яке?) ...
Сік (який?) ...


2 крок

1. Розгорни підручник на с.40.
2. Склади речення зі словами з протилежним значенням за зразком у підручнику(усно).

ЗАПАМ'ЯТАЙ! 
Перед а ставиться кома. (Компот рідкий, а кисіль густий.)


ЗРОБИ ГІМНАСТИКУ ДЛЯ ОЧЕЙ


3. Запиши слова-назви ознак за зразком.
Пиріг з вишнями - вишневий пиріг.

3 крок


1. Виконай вправу 4, с.40. 
Відредагуй речення (знайди і виправ помилки). 
Запиши відредаговані речення у зошит. 



ПОДУМАЙ!
Навіщо потрібні прикметники? 



УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання)

Суттєві ознаки. "Не вгадаєте ніколи" (Петро Ребро)



Підручник, с.44-45.

Петро Ребро. Зустріч з учнями.


1. Досліджуємо медіа. 

- Подивіться відео.




2. Читаємо вірш. Пояснюємо незрозумілі слова.






3. Утворюємо пари слів. Працюємо з таблицею.
Виконуємо завдання усно.




4. Складаємо загадку
- Що таке загадка?
- Що треба знати, щоб скласти загадку?
- Визначимо кроки для складання загадки.

- Спробуй скласти загадку самостійно. Запиши у зошит.

Ти молодчинка! Я тобою пишаюся!

Немає коментарів:

Дописати коментар