Бажаю усім здоров'я і щастя!
Запрошую до навчання.
2 квітня
ЯДС
Підручник - с.50-51.
Зошит - с.34 (1,2).
Моє рідне місто
1. Досліджуємо медіа.- Подивися відео.
- Згадай нашу екскурсію у замок.
Мої любі діти, ви чудові!
Скучила!
2.Підручник - с.50-51 (опрацюй).
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
3. Зошит - с.34, виконай завдання (1,2).

УКРАЇНСЬКА МОВА
Діагностична робота
Приготуй:
- зошит
Розгорни зошит і запиши:
2 квітня
Діагностична робота
Слова – назви ознак
Запитання не переписуй. Лише одна правильна відповідь- а), б) або в).
Наприклад: 1 - а)
2 - б)
Бажаю успіхів, мої любі діти!
1. Слова назви ознак відповідають на питання:
а) хто? що?
б) який? яка? що робить?
в) який?
яка? яке? які?
2. Слова, що називають ознаки предметів називаються:
а) іменники
б) прикметники
в) дієслова
3. Вибери рядок, у якому прикметник:
а) ночувати
б) ніч
в) нічний
4. Познач рядок, в якому прикметник вжитий у множині:
а) зоряна
б)зоряне
в)зоряні
5. Прочитай колискову, яку написав Григорій Фалькович.
Спиши. Обведи у тексті слова-назви ознак.
КОЛОСКОВА КОЛИСКОВА
Поле. Зорі. Ніч казкова.
Долинає тихий спів.
То лунає колискова:
Не людська, а колоскова —
Найніжніша колискова —
Для маленьких колосків.
Сплять озерця і ліски,
Рибки сплять, пташки і миші.
Не баріться, колоски,
Засинайте й ви скоріше.
6. До слова колискова
випиши з тексту слова-назви ознак. Добери і запиши кілька слів з власного
досвіду.
Колискова (яка?)… ,… ,
Випиши з вірша виділені
слова і добери слова-назви ознак.
Золоті колоски, ...
(Виконані завдання відправте мені у ПРИВАТ .)

Читання
- Пропоную організувати флешмоб "Розказую вірш українського поета/поетеси про природу".
- Для початку повторимо, що таке флешмоб.

Доєднайся до нашого класного флешмобу та розкажи вірш українського поета/поетеси про природу. Зніми на відео. Скинь у нашу групу у вайбері або у приватні повідомлення.
Поезія Кобзаря вустами Сергійка. Пишаюся!

Немає коментарів:
Дописати коментар