Бажаю успіхів! Будьте здорові! Гарних вихідних!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
8 травня
ЯДС
Підручник - с.78.
Зошит - с.53.
Я досліджую, чому змінюється день і ніч
1 крок
1. Робота
над загадками.
• Що то за гість, що темряву їсть? (День)
• Чорна корова все на
світі поборола. (Ніч)
— Чим день відрізняється від ночі? (Удень
світить сонце, співають птахи, а вночі
на небі місяць, зірки, природа завмирає.)
2. Пригадайте :
-
Яку форму має планета Земля? (кулі)
-
Як називається зменшена модель земної
кулі?(глобус)
2 крок
Прочитай інформацію у підручнику на с.78.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
Виконай у зошиті завдання 1 на с.53.
5 крок
Якщо захочеш - виконай ще ці завдання.
1. Виконай у
зошиті завдання 2 на с.53.
2. Якщо у тебе є глобус, спробуй виконати завдання 3 у
підручнику на с.78. Надішли мені відео.
3. Переглянь мультфільм.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Розповідні речення
Підручник - с.73-74.
Приготуй:
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
Розгорни зошит і запиши:
8 травня
Дистанційне навчання
Розповідні речення
Пригадай!
- Як називається речення, у якому про щось розповідається?
- Про кого ти можеш розповісти за цим малюнком?

КРОК 2
Перечитай ще раз оповідання «Загадкова
історія» на с.73.
КРОК 3
1. Пропиши каліграфічно рядок слова - завдання.
2. Зроби звуко-буквений аналіз слова завдання.
3. Склади усно розповідне речення про свої
домашні завдання.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 4
Випиши з тексту 3 розповідні речення. Підкресли дієслова.

МАТЕМАТИКА
Діагностична робота з
математики
за темою «Арифметичні дії множення та ділення.
Табличне множення та ділення».
Працюй уважно, впевнено і самостійно!
Фото діагностичної роботи надішли мені до 20:00.
Збережи цю роботу! Після карантину - покладеш у своє портфоліо.
Візьми подвійний листок у клітинку і
підпиши.
Діагностична робота з математики
учня (учениці) 2-Б класу
(наприклад) Бабак Соломії
Перегорни
сторінку і напиши дату:
8 травня
1. Обчисли вирази.
90 – 80 : 10
= 36
: ( 52 – 43) =
(52 – 49) ∙ 6
= 9 : 9 + 64 =
2. Виконай дії з
іменованими числами
1 год – 24 хв
=
1
м – 17 см
=
3. Постав
знаки ( < , > , =).
1 год 30 хв 90 хв
3 дм 4
см 43 см
4. Розв'яжи задачу.
На пришкільній ділянці посадили 9 кущів малини, а смородини - у 3 рази більше. На скільки менше посадили кущів малини, ніж смородини?
5. Накресли три відрізки: перший завдовжки 12 см, другий - на 5 см коротший, а третій - у 2 рази коротший від першого.


Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
Немає коментарів:
Дописати коментар