Сторінки

пʼятниця, 8 травня 2020 р.

Дистанційне навчання - 8 травня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові! Гарних  вихідних!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.

8 травня

ЯДС
Підручник - с.78.
Зошит - с.53. 

  Я досліджую, чому змінюється день і ніч
1 крок
1. Робота над загадками.
• Що то за гість, що темряву їсть?  (День)
•  Чорна корова все на світі поборола. (Ніч)
— Чим день відрізняється від ночі? (Удень світить сонце,  співають птахи, а вночі на небі місяць, зірки, природа завмирає.)
 2. Пригадайте :
-        Яку форму має планета Земля?  (кулі)
-        Як називається зменшена модель земної кулі?(глобус)
2 крок
Досліджуємо медіа.
Переглянь відео.


3 крок
Прочитай інформацію у підручнику на с.78.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

 4 крок
Виконай у зошиті завдання 1 на с.53.

5 крок
         
Якщо захочеш - виконай ще ці завдання.

1. Виконай у зошиті завдання 2 на с.53.
   
2. Якщо у тебе є глобус, спробуй виконати завдання 3 у підручнику на с.78.  Надішли мені відео.

3. Переглянь мультфільм.


                                   

УКРАЇНСЬКА МОВА
                       Розповідні речення

Підручник - с.73-74.
Приготуй:
  • підручник
  • зошит 

КРОК 1
Розгорни зошит і запиши: 
                                 8 травня
                    Дистанційне навчання
                    Розповідні речення

Пригадай!
- Як називається речення, у якому про щось розповідається?
- Про кого ти можеш розповісти за цим малюнком?

КРОК 2
 Перечитай ще раз оповідання «Загадкова історія» на с.73.
КРОК 3
 1. Пропиши каліграфічно рядок слова - завдання.
 2. Зроби звуко-буквений аналіз слова завдання.
 3. Склади усно розповідне речення про свої домашні завдання. 
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

 КРОК 4
 Випиши з тексту 3 розповідні речення. Підкресли дієслова.

                       

МАТЕМАТИКА


Діагностична робота з математики

за темою «Арифметичні дії множення та ділення. Табличне множення та ділення».

Працюй уважно, впевнено і самостійно!      


Фото діагностичної роботи  надішли мені до 20:00. 

Збережи цю роботу! Після карантину - покладеш у своє портфоліо.

Візьми подвійний листок у клітинку і підпиши.
                            
                             Діагностична робота з математики
                            учня (учениці) 2-Б класу
                 (наприклад) Бабак Соломії    

  
    
Перегорни сторінку і напиши дату:

8 травня

1. Обчисли  вирази.  
90 – 80 : 10 =                          36 : ( 52 – 43) =
(52 – 49)  6 =                         9 : 9 + 64 =

2.    Виконай дії з іменованими числами
1 год – 24 хв =                             1 м – 17 см =    

3. Постав знаки ( < ,  > ,  =).
1 год 30 хв       90 хв                                        
3 дм 4 см      43 см 

4. Розв'яжи задачу.
На пришкільній ділянці посадили 9 кущів малини, а смородини - у 3 рази більше. На скільки менше посадили кущів малини, ніж смородини?
5. Накресли три відрізки: перший завдовжки 12 см, другий - на 5 см коротший, а третій - у 2 рази коротший від першого.

                            

                        Пам’ятай, що я завжди на зв’язку! 

Немає коментарів:

Дописати коментар