Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
13 травня
ЯДС
Підручник - с.80-82.
Зошит - с.55.
Пори року. Календар
1 крок
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
Подивися відео.
- Пригадай назви місяців.
2 крок
Розгорни підручник на с.80 і прочитай інформацію "з яблучком"
(1
завдання).
- - Про що ти дізнався?
- - Що ж таке календар?
- 3 крок
Розглянь календар на 2020 рік. Завдання 2 у підручнику на с. 80.
- Під календарем є табличка. Запам’ятай ці дані.
Користуючись календарем, спробуй дати відповіді на запитання - с.81.
- Знайди в календарі 13 травня. Який сьогодні день? (Середа).
4 крок
Розглянь календарі на с.81.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
5 крок
Виконай
завдання
1 та 2 в зошиті на с.55.
Якщо захочеш:
1. Зроби настільний календар.
2. Прочитай інформацію на с. 82.

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ
Питальні речення
Підручник- с.75-76.
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
Розгорни зошит і запиши:
13 травня
Дистанційне навчання
Розпізнаємо речення
Розглянь малюнок. Читай питання та обмірковуй відповіді на них.
Уважно ще раз глянь на речення.
- Що у них спільного?
- Як ми називаємо такі речення?
- Пригадай, що ти знаєш про питальне речення?
Перевір себе. Прочитай визначення у підручнику на с. 75.
КРОК 2
Досліджуємо речення. Усно.
Прочитай речення у завданні 1 на с. 75 по-різному.
КРОК 3
Виконай вправу 2. Усно.
-
Прочитай питальні речення, наголошуючи на виділеному слові.
- Знайди потрібну відповідь.
Виконай письмово вправу 4.
Прочитай речення.
Склади і запиши за зразком 3 запитання.
Дай відповіді на записані запитання (усно).
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 4
Пригадай, що таке факти, а що таке думки.
Факти - це реальна подія, а думки - це
наші припущення, передбачення, передає наші емоції. Факти завжди можна
перевірити.
КРОК 5
1. Прочитай текст на с.76, вправа 1.
- Подумай, де тут факти, а де думки.
Перевір себе:
2. Прочитай цей текст разом з батьками.
КРОК 6
1. Виконай усно вправу 2.
- Прочитай запитання і відповіді.
- Чи правильні відповіді?
2. Запиши два запитання до виділеного речення. Починай запитання словами: хто? де?
МАТЕМАТИКА
Повторення прийомів додавання та віднімання
чисел з переходом через розряд у межах 100
Підручник- с.127 -128.
Приготуй:
- підручник
- зошит
Закріпи здобуті раніше знання.
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
13 травня
Дистанційне навчання
2. Усна лічба.
Розгорни підручник на с.127, №807 (усно).
2 крок
Пригадай правила додавання і
віднімання чисел з переходом через розряд.
3 крок
Обчисли значення виразу - №810
на с.127.
4 крок
Якщо захочеш - обчисли вирази - № 813 на с.128.
5 крок
Розв'яжи задачу № 814 на с.128.
Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!

Уважно ще раз глянь на речення.
- Що у них спільного?
- Як ми називаємо такі речення?
- Пригадай, що ти знаєш про питальне речення?
Перевір себе. Прочитай визначення у підручнику на с. 75.
КРОК 2
Досліджуємо речення. Усно.
Прочитай речення у завданні 1 на с. 75 по-різному.
КРОК 3
Виконай вправу 2. Усно.
- Прочитай питальні речення, наголошуючи на виділеному слові.
- Знайди потрібну відповідь.
Виконай письмово вправу 4.
Прочитай речення.Склади і запиши за зразком 3 запитання.Дай відповіді на записані запитання (усно).
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 4
Пригадай, що таке факти, а що таке думки.
Факти - це реальна подія, а думки - це
наші припущення, передбачення, передає наші емоції. Факти завжди можна
перевірити.
КРОК 5
1. Прочитай текст на с.76, вправа 1.
- Подумай, де тут факти, а де думки.
Перевір себе:

2. Прочитай цей текст разом з батьками.
КРОК 6
1. Виконай усно вправу 2.
- Прочитай запитання і відповіді.
- Чи правильні відповіді?
2. Запиши два запитання до виділеного речення. Починай запитання словами: хто? де?

МАТЕМАТИКА
Повторення прийомів додавання та віднімання
чисел з переходом через розряд у межах 100
Підручник- с.127 -128.
Приготуй:
- підручник
- зошит
Закріпи здобуті раніше знання.
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
13 травня
Дистанційне навчання
2. Усна лічба.
Розгорни підручник на с.127, №807 (усно).2 крок
Пригадай правила додавання і
віднімання чисел з переходом через розряд.

3 крок
Обчисли значення виразу - №810
на с.127.
4 крок
Якщо захочеш - обчисли вирази - № 813 на с.128.
5 крок
Розв'яжи задачу № 814 на с.128.

Немає коментарів:
Дописати коментар