Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
6 травня
ЯДС
Підручник - с.76.
Зошит - с.52 (1).
Ми - земляни
1 крок
Розгорни підручник на с. 76.
- Розпочинаємо вивчати новий розділ "Моя планета – Земля."
Розділ містить 2 теми:
1) "Я живу на планеті Земля."
2) "Я досліджую природне довкілля влітку."
Якщо
ми живемо на планеті Земля, то ми називаємося - ... земляни.
Тема сьогоднішнього уроку - "Ми - земляни."
Тема сьогоднішнього уроку - "Ми - земляни."
2 крок
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
Подивися відео.
- Чого ще ти не знаєш про Землю?
Прочитай інформацію "з яблучком" на с.76.
- Як називають нашу планету?
4 крок
- - Що ти знаєш про
рекорди?
Довідка
Рекорд — найкраще, найвище чи найбільше досягнення в будь-чому.
Де записують рекорди? Для чого, як ти гадаєш?
Рекорди й рекордсмени бувають не лише в спорті.
«Кни́га реко́рдів приро́ди» — науково-популярна книга Петра Кравчука.
«Кни́га реко́рдів приро́ди» — науково-популярна книга Петра Кравчука.
У цій книзі розповідається про
дивовижні рекорди, створені самою природою.
Розглянь малюнки - завданням 2 у підручнику.
Поясни, чому
ці рослини і тварини – рекордсмени?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
5 крок
Завдання 3.
Розглянь фото людей.
Розглянь фото людей.
- - Ми всі різні і неповторні. Але де б ми не жили, повинні
турбуватися про довкілля, про нашу планету.
Виконай завдання 1 в зошиті на с. 52.
Якщо хочеш - переглянь цікаве відео "Тварини – рекордсмени."
Цікаве про рослини.
Якщо хочеш - переглянь цікаве відео "Тварини – рекордсмени."

УКРАЇНСЬКА МОВА
Поняття про речення. Види речень
Підручник - с.70 -71.
Приготуй:
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
Розгорни зошит і запиши:
6 травня
Дистанційне навчання
ІНТЕРВ'Ю:
(Спробуй дати відповіді на питання самостійно.)
- ЩО ТАКЕ РЕЧЕННЯ?
- ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РЕЧЕННЯ?
- ЯК ЗАПИСУЮТЬ РЕЧЕННЯ?
- ЯК ПИШУТЬ ПЕРШЕ СЛОВО В РЕЧЕННІ?
- ЯК ПИШУТЬ СЛОВА В РЕЧЕННІ?
- СКІЛЬКИ СЛІВ МОЖЕ БУТИ У РЕЧЕННІ?
ПЕРЕВІР СЕБЕ!
Розгорни підручник на с. 70 і прочитай правило.
- Що виражає речення?
- Які знаки ставлять в кінці речення?
Хто з дітей, зображених на малюнку дав правильну відповідь? Чому?

Розгорни свій зошит і запиши речення Максима.
КРОК 2
Подивись на малюнок, які у тебе враження?
Склади своє речення за малюнком (усно).

КРОК 3
ВІДГАДАЙ
Впізнай квітку? У її назві можна прочитати слово МЕД.
Завданні 5.
Склади речення зі слів. УСНО.
Склади речення зі слів. УСНО.

КРОК 4
Вправа 4 на с.70.
Пригадай, які розділові знаки можуть стояти в кінці речення.
Про які квіти іде мова у вправі 4?
Чому не можна зривати першоцвіти?
Відредагуй речення: постав розділові знаки в кінці кожного речення.
Пригадай, що речення виражає закінчену думку. Запиши.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 5
Вправа 1 на с.71.
Прочитай речення та порівняй їх.
1 речення. Якщо ми дізналися, що зайчик їсть капусту, то ми отримали інформацію.
Це речення називається розповідне.
2 речення. На тарілці у зайчика порожньо і нам цікаво, що ж їсть зайчик? Ми запитуємо.
Це питальне речення.
3 речення. Бачимо зайчика, який не хоче їсти капусту. Його треба попросити. Ми спонукали зайчика до дії. Це спонукальне речення.
Зверни увагу! У підручнику є правило.

Якщо у реченні ми чуємо прохання, наказ, заборону, засторогу, то в ньому висловлюється спонукання до дії. І таке речення називається спонукальним. Такі речення висловлюють радість, гнів, наказ чи прохання.
КРОК 6
Склади 3 речення різні за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне) і запиши в зошит.

МАТЕМАТИКА
Розв’язування виразів і задач на
застосування вивчених таблиць множення та ділення.
Підручник- с.124 -125.
Приготуй:
- підручник
- зошит
Закріпи здобуті раніше знання.
Приготуйся до діагностичної роботи (буде у п'ятницю).
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
6 травня
Дистанційне навчання
2 крок
Обчисли вирази № 791.
3 крок
Виконай завдання №789.
4 крок
Розв'яжи задачу № 788.
Прочитай уважно задачу.
Про кого у ній розповідається?
Про кого у ній розповідається?
- Скільки хвилин Леонід витрачає на ранкову гімнастику?
- Чи відомо, скільки хвилин витрачає Марія?Яка є підказка?
Що означає "у 4 рази менше"?
- Якою дією про це можна дізнатися?
Прочитай запитання задачі.
Як дізнатися, на скільки менше витрачає на ранкову гімнастику Марія?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
5 крок
№796 на с.125
Порівняй вирази. Запиши нерівності.
Фото роботи надішли мені до 20:00.

Немає коментарів:
Дописати коментар