Сторінки

середа, 6 травня 2020 р.

Дистанційне навчання - 6 травня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.

6 травня

ЯДС
Підручник - с.76.
Зошит - с.52 (1). 

               Ми - земляни 
1 крок
Розгорни підручник на с. 76.
-  Розпочинаємо вивчати новий розділ "Моя планета – Земля." 
Розділ містить 2 теми:
1) "Я живу на планеті Земля."
2) "Я досліджую природне довкілля влітку."
   Якщо ми живемо на планеті Земля, то ми називаємося - ... земляни.
 Тема сьогоднішнього уроку - "Ми - земляни." 
2 крок
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
- Чого ще ти не знаєш про Землю?



3 крок
Прочитай інформацію "з яблучком" на с.76.
- Як називають нашу планету?
4 крок
-       Що ти знаєш про рекорди?
Довідка
Рекорд — найкраще, найвище чи найбільше досягнення в будь-чому.
      Де записують рекорди? Для чого, як ти гадаєш?
     Рекорди й рекордсмени бувають не лише в спорті.
     «Кни́га реко́рдів приро́ди» — науково-популярна книга Петра Кравчука.
 У цій книзі розповідається про дивовижні рекорди, створені самою природою.


Розглянь малюнки - завданням 2 у підручнику.
    Поясни, чому ці рослини і тварини – рекордсмени? 
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

5 крок
Завдання 3. 
Розглянь фото людей.

-   - Ми всі різні і неповторні. Але де б ми не жили, повинні турбуватися про довкілля, про нашу планету.

    6 крок

Виконай завдання 1 в зошиті на с. 52.
Якщо хочеш - переглянь цікаве відео "Тварини – рекордсмени."

Цікаве про рослини.


                          

УКРАЇНСЬКА МОВА
              Поняття про речення. Види речень

Підручник - с.70 -71.

Приготуй:
  • підручник
  • зошит 

КРОК 1
Розгорни зошит і запиши: 
                                  6 травня
                       Дистанційне навчання

ІНТЕРВ'Ю: 
(Спробуй дати відповіді на питання самостійно.)

  • ЩО ТАКЕ РЕЧЕННЯ?

  • ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО РЕЧЕННЯ?

  • ЯК ЗАПИСУЮТЬ РЕЧЕННЯ?

  • ЯК ПИШУТЬ ПЕРШЕ СЛОВО В РЕЧЕННІ?

  • ЯК ПИШУТЬ СЛОВА В РЕЧЕННІ?

  • СКІЛЬКИ СЛІВ МОЖЕ БУТИ У РЕЧЕННІ?


ПЕРЕВІР СЕБЕ!

Розгорни підручник на с. 70 і прочитай правило. 
  • Що виражає речення?
  • Які знаки ставлять в кінці речення?

Хто з дітей, зображених на малюнку дав правильну відповідь? Чому?
Розгорни свій зошит і запиши речення Максима.

КРОК 2
Подивись на малюнок, які у тебе враження? 
Склади своє речення за малюнком (усно).

КРОК 3  

ВІДГАДАЙ

Впізнай квітку? У її назві можна прочитати слово МЕД.
 Завданні 5.  
Склади речення зі слів. УСНО.

КРОК 4  
Вправа 4 на с.70.

Пригадай, які розділові знаки можуть стояти в кінці речення. 

Про які квіти  іде мова у вправі 4?
Чому не можна зривати першоцвіти?
Відредагуй речення: постав розділові знаки в кінці кожного речення.

 Пригадай, що речення виражає закінчену думку. Запиши.

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

КРОК 5
 Вправа 1 на с.71.

Прочитай речення та порівняй їх. 
1 речення. Якщо ми дізналися, що зайчик їсть капусту, то ми отримали інформацію. 
Це речення називається розповідне.
2 речення. На тарілці у зайчика порожньо і нам цікаво, що ж їсть зайчик? Ми запитуємо.
 Це питальне речення.
3 речення. Бачимо зайчика, який не хоче їсти капусту. Його треба попросити. Ми спонукали зайчика до дії. Це спонукальне речення.
Зверни увагу! У підручнику є правило.

Якщо у реченні ми чуємо прохання, наказ, заборону, засторогу, то в ньому висловлюється спонукання до дії. І таке речення називається спонукальним. Такі речення висловлюють радість, гнів, наказ чи прохання. 
КРОК 6
Склади 3 речення різні за метою висловлювання (розповідне, питальне, спонукальне) і запиши в зошит.
                     

МАТЕМАТИКА


Розв’язування виразів і задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення.


Підручник- с.124 -125.

Приготуй: 
  • підручник
  • зошит
Закріпи здобуті раніше знання.
Приготуйся до діагностичної роботи (буде у п'ятницю).
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши: 
6 травня
                                                      Дистанційне навчання

 2 крок
 Обчисли вирази  № 791.
3 крок
  Виконай завдання №789.
4 крок
Розв'яжи задачу № 788.  
Прочитай уважно задачу.
Про кого у ній розповідається?
- Скільки хвилин Леонід витрачає на ранкову гімнастику?
- Чи відомо, скільки хвилин витрачає Марія?Яка є підказка?
Що означає "у 4 рази менше"? 
- Якою дією про це можна дізнатися?
Прочитай запитання задачі.
Як дізнатися, на скільки менше витрачає на ранкову гімнастику Марія?


ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!


5 крок
 №796 на с.125
 Порівняй вирази. Запиши нерівності.

Фото роботи  надішли мені до 20:00. 

                           

                            Пам’ятай, що я завжди на зв’язку! 

Немає коментарів:

Дописати коментар