Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
14 травня
ЯДС
Підручник - с.83.
Зошит - с.56.
Горизонт
Сьогодні ти дізнаєшся, що таке горизонт, лінія горизонту та основні чотири сторони горизонту: північ, південь, схід і захід.
З давніх пір люди вміли орієнтуватися на місцевості, використовуючи помітні предмети і положення небесних тіл. Вони, наприклад, говорили: «Від великої гори підеш у бік заходу і вийдеш до річки». Розрізняли чотири основні напрями, які називали «сторонами світу». Зараз ми називаємо їх сторонами горизонту.
Той напрям, де Сонце піднімається найвище і сильніше гріє, вони назвали півднем. Звідти вітер частіше приносить тепле повітря. Протилежний напрям, де Сонце ніколи не з’являється і звідки дмуть холодні вітри, назвали північчю. Уночі на нього вказує Полярна зірка.
— Де сходить Сонце? (На сході.)
— А сідає? (На заході.)
1 крок
Досліджуємо медіа.
Переглянь презентацію.
Переглянь презентацію.
- Попроси рідних прочитати інформацію з даної презентації.
2 крок
1. Прочитай інформацію «з яблучком» у підручнику на
с.83.
- Що ж таке горизонт?
2. Поміркуй над завданням 2 у підручнику на с.83.
- Як це зробити?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
Виконай завдання у зошиті на с.56.
Визначати сторони горизонту допомагає
спеціальний прилад - компас.
Якщо захочеш - переглянь мультфільм «Фіксики.
Компас».

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ
Питальні речення. Діалог.
Вірш «Дивний звір» (Галина Малик)
Підручник- с.77-78.
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
1. Розгорни зошит і запиши:
14 травня
Дистанційне навчання
Питальні речення
2. Переглянь ВІДЕОУРОК .
- Слухай уважно інструкції
вчителя.
- Усно відповідай на
питання
3. Запиши три запитання, які б ще могло поставити курча.
Пам'ятай, що питальні речення завершуються знаками питання.
4. Якщо захочеш - надішли голосове повідомлення, як ти інтонаційно читаєш цей діалог. Не забувай про питальну
інтонацію в питальних реченнях.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 2
Пригадай «Загадкову історію», де дивний звір Домозав з’їдав домашні завдання. Сьогодні дізнаєшся про ще одного дивного звіра.
Досліджуємо медіа.
Послухай вірш.
- Про якого дивного звіра йдеться у вірші?
- Чим він харчується?
КРОК 3
1. Прочитай у підручнику на с.78 вірш
Галини Малик - «Дивний звір».
2. Дай усно відповіді на питання у
«хмаринках».
КРОК 4
Перевір себе - виконай тест. Завдання необхідно виконати до 21:00.
Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
3. Запиши три запитання, які б ще могло поставити курча.
Пам'ятай, що питальні речення завершуються знаками питання.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
Пригадай «Загадкову історію», де дивний звір Домозав з’їдав домашні завдання. Сьогодні дізнаєшся про ще одного дивного звіра.
Досліджуємо медіа.
Послухай вірш.
- Про якого дивного звіра йдеться у вірші?
- Чим він харчується?
КРОК 3
1. Прочитай у підручнику на с.78 вірш
Галини Малик - «Дивний звір».
2. Дай усно відповіді на питання у
«хмаринках».
КРОК 4
Перевір себе - виконай тест. Завдання необхідно виконати до 21:00.

Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
Немає коментарів:
Дописати коментар