Сторінки

четвер, 14 травня 2020 р.

Дистанційне навчання - 14 травня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.

14 травня

ЯДС
Підручник - с.83.
Зошит - с.56. 
  Горизонт
Сьогодні ти  дізнаєшся, що таке горизонт, лінія горизонту та основні чотири сторони горизонту: північ, південь, схід і захід.
З  давніх  пір  люди  вміли  орієнтуватися  на  місцевості,  використовуючи помітні предмети  і положення  небесних тіл.  Вони,  наприклад, говорили:  «Від великої гори підеш у бік заходу і вийдеш до річки».  Розрізняли чотири основні напрями,  які  називали  «сторонами  світу».  Зараз  ми  називаємо  їх  сторонами горизонту.
Той напрям,  де Сонце піднімається найвище і сильніше гріє, вони назвали півднем. Звідти вітер частіше приносить тепле повітря.  Протилежний напрям, де Сонце ніколи не з’являється і звідки дмуть холодні вітри, назвали північчю. Уночі на нього вказує Полярна зірка.
—  Де сходить Сонце? (На сході.)
—  А сідає?  (На заході.)
1 крок
Досліджуємо медіа.
Переглянь презентацію.
Попроси рідних прочитати інформацію з даної презентації.


2 крок
1. Прочитай інформацію «з яблучком» у підручнику на с.83. 
- Що ж таке горизонт?

2. Поміркуй  над завданням 2 у підручнику на с.83.
 3 крок

 Якщо захочешспробуй визначити сторони горизонту за Сонцем.
- Як  це зробити? 

 Прочитай інформацію «з яблучком» (2 завдання).
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

4 крок
Виконай завдання у зошиті на с.56.



Визначати сторони горизонту допомагає спеціальний прилад - компас. 

Якщо захочеш -  переглянь мультфільм «Фіксики. Компас».



УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ

                    Питальні речення. Діалог.
     Вірш «Дивний звір» (Галина Малик)

Підручник- с.77-78.
Приготуй:
  • підручник
  • зошит 

КРОК 1
1. Розгорни зошит і запиши: 
                                  14 травня
                       Дистанційне навчання
                         Питальні речення
  
2. Переглянь ВІДЕОУРОК .
   -  Слухай уважно інструкції вчителя.
       -  Усно відповідай на питання


3. Запиши три запитання, які б ще могло поставити курча.
Пам'ятай, що питальні речення завершуються знаками питання.

4. Якщо захочеш - надішли голосове повідомлення, як ти інтонаційно читаєш цей діалог. Не забувай про питальну інтонацію в питальних реченнях. 

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!





КРОК 2
Пригадай «Загадкову історію», де дивний звір Домозав зїдав домашні завдання. Сьогодні дізнаєшся про ще одного дивного звіра.

Досліджуємо медіа.
  Послухай вірш.
- Про якого дивного звіра йдеться у вірші?
- Чим він харчується?

КРОК 3
1. Прочитай у підручнику на с.78 вірш Галини Малик - «Дивний звір».
2. Дай усно відповіді на питання у «хмаринках».
КРОК 4
Перевір себе - виконай тест. Завдання необхідно виконати до  21:00.


                          

                        Пам’ятай, що я завжди на зв’язку! 

Немає коментарів:

Дописати коментар