Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
22 травня
ЯДС
Підручник - с.91-92.
Зошит - с.62.
Я досліджую тварин улітку
Сьогодні ти дізнаєшся, які турботи у тварин улітку.
- Чи знаєш ти, яких тварин у лісі найбільше: звірів, птахів чи комах?
— Звісно, найбільше — комах. Вони повсюди, де є рослини. Одні комахи невпинно поїдають рослини від корінців до самих верхівок. А інші нападають на них, захищаючи рослини.
КРОК 1
Досліджуємо медіа.
Переглянь відео.
Переглянь відео.
- Які турботи у тварин улітку?
- Яка інформація є думкою, а яка – фактом?

УКРАЇНСЬКА МОВА
МАТЕМАТИКА
Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
КРОК 2
Прочитай інформацію "з яблучком" на с.91.
- - То що ж роблять тварини влітку?
КРОК 3
Розглянь схему (завдання1) у підручнику.
- - Як розвивається окунь?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 4
Прочитай інформацію з яблучком на с. 91.
- - Чи беруть участь у вихованні потомства риби, змії, жаби?
- - Як дбають про своє потомство птахи? А звірі?- - Як дбають про своє потомство звірі?
- - Як дбають про своє потомство птахи? А звірі?- - Як дбають про своє потомство звірі?
КРОК 5
Завдання 2 на с.92.
- Чим живляться різні тварини (розглянь фотографії).
На с. 92 знайди інформацію про жука-оленя. - Яка інформація є думкою, а яка – фактом?
КРОК 6
Виконай завдання 1 в зошиті на с.62.
Якщо захочеш - зроби рибку-брелок із солоного тіста (завдання 2 у зошиті на с.62).

УКРАЇНСЬКА МОВА
Діагностична робота
Приготуй:
- зошит
Розгорни зошит і запиши:
22
травня
Діагностична
робота
1. Визнач, який із поданих записів є реченням.
а) У саду розцвіла;
б) Перша квітка;
в) У саду розцвіла перша квітка.
2. Спиши. Постав розділові знаки в кінці кожного речення (. ! ?).
1. Чому соняшник
повертає голову за сонцем
2. Який чудовий весняний ранок
3. Андрійко допоміг бабусі перейти дорогу
3. Зі слів кожного рядка склади речення. Запиши їх. У реченнях
підкресли головні слова.
1.
З’явилися, на,
молоді, листочки, деревах.
2.
Книжку, Іванко, цікаву, читає.
4. Прочитай текст. Встав потрібні букви. Спиши.
Списування
У нашої ..урки пухнастий хвостик. Ла..ки гарнен..кі, кі..тики гострі. А вуса довгі. Вона любить
гратися клубочком з ниток. Часто ..урка
заплющу.. очі й тихо муркоче.
5. Зроби звуко-буквений аналіз слова – заплющує.
Чекаю фото виконаної роботи!
Чекаю фото виконаної роботи!

МАТЕМАТИКА
Табличне
множення та ділення
Продовжуємо
повторювати те, що вивчили у 2 класі. Виконай тест.
Завдання необхідно виконати до 23 травня 21:00.

Гарних вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар