Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
19 травня
ЯДС
Підручник - с.86-87.
Зошит - с.58.
Я піклуюсь про свою планету
Яке найбільше багатство нашої планети?
– Чому саме природа?
– Природа щедро дарує нам свої дари, не шкодуючи нам нічого. А від нас щоденно просить лиш одного: щоб ми до неї були добрими.
1 крок
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
Подивися відео.
– Що трапилося з лісовими звірятами?
– Чи придатні для повторного використання харчові відходи?
– Що потрібно порадити туристам, які залишають після себе величезні купи сміття?
Існує думка, що засмічення - це лише проблеми природи, і нас вони зовсім не стосуються.
– Чи насправді це так?
Подивися відео.
– Про які заходи щодо вирішення проблеми сміття ти дізнався?
2 крок
Розгорни підручник на с.86 - 1 завдання. Розглянь малюнок
і прочитай інформацію «з яблучком».
- - Хто ж відповідає за збереження довкілля?
3 крок
Прочитай завдання 2.
- Як стати відповідальним споживачем?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
Розглянь завдання 5 і 6 на с.87.
Розглянь завдання 5 і 6 на с.87.
- Навіщо сортувати сміття?
- Якщо цікаво - подивися відео!
5 крок
Виконай завдання 1 в зошиті на с.58.
Якщо хочеш - зроби закладку для книжки із використаної картонної коробки.

ЧИТАННЯ
Головні слова в реченні
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
Розгорни зошит і запиши:
19 травня
Головні слова в реченні
Прочитай слова на зелених плашках:
голова
головний
головні слова

Переглянь відео-частини уроку про головні слова у реченні .
Працюй усно.
Перевір себе
Слово, яке називає про кого або про що ідеться у реченні відповідає на питання ...
(хто? або що?)
Слово, яке називає про кого або про що ідеться у реченні є ...
(головним)
Головне слово, яке називає про кого або про що ідеться у реченні підкреслюється ...
(однією лінією)
Перевір себе
Слово, яке називає про що йдеться або що робить той, про кого іде мова відповідає на питання ...
(що робить? що зробили? що зробить?)
Слово, яке називає про що йдеться або що робить той, про кого іде мова є ...
(головним)
Головне слово, яке називає про що йдеться або що робить той, про кого іде мова у реченні підкреслюється ...
(двома лініями)
Наприклад:
Мама купила мені цукерки.
Перше головне слово, яке називає про кого ідеться у цьому реченні - мама. Слово мама відповідає на питання хто? Підкреслюється однією лінією.
Друге головне слово, яке називає що робить той, про кого іде мова у цьому реченні - купила. Слово купила відповідає на питання що зробила? Та підкреслюється двома лініями.

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 2
Розгорни підручник на с. 81.
Виконай завдання 1 усно.
Опрацюй правило (с. 82).
КРОК 3
Виконай завдання 2
Спиши два речення з вірша на вибір.
Підкресли головні слова.
Випиши з цих речень слова парами за зразком у підручнику. 
МАТЕМАТИКА

МАТЕМАТИКА
Взаємозв’язок дій додавання та віднімання.
Одиниці вимірювання величин
Підручник- с.131-133.
Приготуй:
- підручник
- зошит
1 крок
1. Розгорни зошит і запиши:
19 травня
Дистанційна робота
2. Усний рахунок.
№839 на с.131 Допоможи Алісі знайти "задзеркальні" числа. Назви їх.
2 крок
- - Пригадай, як перевірити правильність
виконання додавання?
Прочитай правило під №840.
- - Як перевірити правильність дії
віднімання? Якою дією? Прочитай.
№841 Обчисли вирази. Запиши рівності. Виконай перевірку.
3 крок
3 крок
№846 Розв'яжи задачу.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
№847. УСНО - Установи відповідність між іменованими числами. Назви рівності.
№854 Порівняй іменовані числа. Запиши рівності й нерівності.

ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
4 крок
№847. УСНО - Установи відповідність між іменованими числами. Назви рівності.
№854 Порівняй іменовані числа. Запиши рівності й нерівності.
Розумнички мої, якщо захочете - виконайте усно завдання №844 та №853.

Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
Немає коментарів:
Дописати коментар