Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
20 травня
ЯДС
Підручник - с.88-89.
Зошит - с.60 (1, 2).
Я досліджую природні явища влітку.
Я досліджую веселку
Розумнички мої, залишилося опрацювати ще одну тему з ЯДС
"Я досліджую природне довкілля влітку."
Сьогодні ти більше дізнаєшся про природні явища влітку.
Пригадай!
- Що ти знаєш про літо? Назви літні місяці.
крок 1
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
- Із чого починається літо?
- крок 2
Розгорни підручник на с.88 - завдання 2. Розглянь фото із явищами природи.
- Які явища природи тобі доводилося спостерігати влітку?
крок 3
- — Чи бачив ти у природі веселку?
1. Подивися відео.
- Як з'являється веселка?
2. Прочитай у підручнику інформацію "з яблучком" на с.89.
- - Коли ж може виникати веселка?
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
крок 4
Упізнай явища
природи за описом. Завдання
3 на с.88.
крок 5
Виконай
завдання 1 і 2 в зошиті
на с.60.
Якщо захочеш - проведи дослід.
- Досліди,
користуючись підручником (с.89), як удома
зробити веселку?
Дослід 1.
— Світло ліхтарика послужить тобі замість сонячного промінця. Коли сонечко «кидає» на землю свій промінець, він зустрічає маленькі крапельки води, які зависають у повітрі після дощу, проходить крізь них і, заломлюючись, розкладається на різні кольори, утворюючи веселку.
Дослід 2.
— Кольори веселки можна отримати за допомогою фарб. Для цього не обов'язково брати всі сім кольорів. Достатньо використати фарби трьох основних кольорів (червону, жовту і синю). Коли ці фарби змішують, то на межі їхнього з'єднання утворюються додаткові відтінки.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Поширення речень
Підручник - с.83.
Приготуй:
Приготуй:
- підручник
- зошит
КРОК 1
Розгорни зошит і запиши:
20 травня
Поширення речень
Пригадай!

Прочитай речення.

- Чи дало тобі речення повну інформацію?
Запам’ятай!
Речення, яке складається тільки з головних слів називається непоширеним.
Речення, яке складається з головних та другорядних слів називається поширеним.

КРОК 2
Запиши каліграфічно.

Концертмейстер першим виходить на сцену, а за ним іде колектив артистів. Концертмейстром також називають піаніста, який допомагає виконавцям і грає під час концертів.
Порівняй!

Що ти можеш сказати про ці речення?

У деяких реченнях головні слова доповнені другорядними.
Знайди непоширені речення та доповни їх словами, щоб вони стали поширеними.
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 3
Виконай усно вправу 1 на с.83.
Прочитай речення спочатку у першому стовпчику, а потім у другому.
Досліди, як вони доповнюються іншими словами, тобто поширюються.


Як далі можна продовжити поширювати речення?
Вправа 2 УСНО.
Обери речення, яке тобі подобається та пошир його словами так, як у завданні 1.
Виконай письмово вправу 3. Завдання на вибір.
Пошир речення другорядними словами. Якщо захочеш - допиши кінцівку історії.

Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!
Немає коментарів:
Дописати коментар