Сторінки

середа, 20 травня 2020 р.

Дистанційне навчання - 20 травня

Дорогий 2 - Б!
Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.
Запрошую до навчання.

20 травня

ЯДС
Підручник - с.88-89.
Зошит - с.60 (1, 2).   

Я досліджую природні явища влітку.

Я досліджую веселку

Розумнички мої, залишилося опрацювати ще одну тему з ЯДС

 "Я досліджую природне довкілля влітку."

Сьогодні ти більше дізнаєшся про природні явища влітку.

Пригадай!

-         Що ти знаєш про літо? Назви літні місяці.
 крок 1
Досліджуємо медіа.
Подивися відео.
- Із чого починається літо?



-         крок 2

Розгорни підручник на с.88 - завдання 2. Розглянь фото із явищами природи.

      - Які явища природи тобі доводилося  спостерігати влітку?

   крок 3

-         — Чи бачив ти у природі веселку?

1. Подивися відео.

- Як з'являється веселка?


2. Прочитай у підручнику інформацію "з яблучком" на с.89.

-       -  Коли ж може виникати веселка?


ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!

    крок 4

Упізнай явища природи за описом. Завдання 3 на с.88.

крок 5

Виконай завдання 1 і 2 в зошиті на с.60.


Якщо захочеш - проведи дослід.

- Досліди, користуючись підручником (с.89), як удома зробити веселку?

Дослід 1.
— Світло ліхтарика послужить тобі замість сонячного промінця. Коли сонечко «кидає» на землю свій промінець, він зустрічає маленькі крапельки води, які зависають у повітрі після дощу, проходить крізь них і, заломлюючись, розкладається на різні кольори, утворюючи веселку. 

Дослід 2.
— Кольори веселки можна отримати за допомогою фарб. Для цього не обов'язково брати всі сім кольорів. Достатньо використати фарби трьох основних кольорів (червону, жовту і синю). Коли ці фарби змішують, то на межі їхнього з'єднання утворюються додаткові відтінки.

                   

УКРАЇНСЬКА МОВА
                     Поширення речень

Підручник - с.83.


Приготуй:
  • підручник
  • зошит

КРОК 1
Розгорни зошит і запиши: 
                                    20 травня
                      Поширення речень

Пригадай!

Прочитай речення.


- Чи дало тобі речення повну інформацію?

Запам’ятай!

Речення, яке складається тільки з головних слів називається непоширеним.

Речення, яке складається з головних та другорядних слів називається поширеним.


КРОК 2
Запиши каліграфічно.

Концертмейстер першим виходить на сцену, а за ним іде колектив артистів. Концертмейстром також називають піаніста, який допомагає виконавцям і грає під час концертів.



Порівняй!

Що ти можеш сказати про ці речення?

У деяких реченнях головні слова доповнені другорядними.
Знайди непоширені речення та доповни їх словами, щоб вони стали  поширеними.  
ЗРОБИ ПАУЗУ! ВІДПОЧИНЬ!
КРОК 3
Виконай усно вправу 1 на с.83.

Прочитай речення спочатку у першому стовпчику, а потім у другому.

Досліди, як вони доповнюються іншими словами, тобто поширюються.


Як далі можна продовжити поширювати речення?

Вправа 2 УСНО.
Обери речення, яке тобі подобається та пошир його словами так, як у завданні 1.


Виконай письмово вправу 3. Завдання на вибір.

Пошир речення другорядними словами. Якщо захочеш - допиши кінцівку історії.
                                       


                    Пам’ятай, що я завжди на зв’язку!

Немає коментарів:

Дописати коментар