Сторінки

четвер, 21 січня 2021 р.

ЯДС - 22 січня

 Дорогий 3-Б!

Запрошую до навчання.

22 січня
ЯДС
Підручник - с.14-15.
Зошит - с.8.

  Голоси вітру
Щодня ми відчуваємо на собі його силу. Нам важливо знати, північний він чи південний, теплий чи холодний, сильний чи помірний. Сьогодні ми продовжимо говорити про вітер. Дізнаємося, які бувають вітри та чи вміє вітер співати.
1 крок
Розгляньте світлини та назвіть ознаки, за якими можна визначити напрям вітру.
2 крок
Прочитайте текст
Вітер завжди дме з більш холодної місцевості у бік більш теплої. Вітер часто змінює напрямок. Вітри мають і різну швидкість. Що більша швидкість вітру, то він сильніший. Вітри бувають різні. Вони приносять і бажану прохолоду, і задушливу спеку. Це і легкий, приємний вітерець, і страшної сили ураган. Вітер буває і помічником, і руйнівником.
Є місцеві вітри, які завжди з’являються у певний час року, у певному місці Землі і дмуть певну кількість днів. Наприклад, жаркий вітер пустелі Сахари хамсин.
Ураган (його ще називають тайфуном, що в перекладі з китайської означає “великий вітер”) — це велетенський вихор. Зазвичай урагани супроводжуються великими зливами, що мають руйнівну силу.
Смерч — це вихор, який як ґвинтом закручує або пил, якщо трапляється на суходолі, або воду, якщо на морі. Рухається він із величезною швидкістю. Усередині стовпа вітер крутиться з такою силою, що може на морі засмоктати у свою лійку велике судно і розбити його, розламати, немов дитячу іграшку. На суходолі легко вириває з корінням дерева, зриває з будинків дахи. Вітер — могутня сила.
Вітер — головний архітектор химерних скель. У різних місцях земної кулі трапляються скелі, схожі на велетенські гриби. Інколи скелі набувають форми пірамід або велетенських голок. Бувають вони схожі на вежі старовинних замків...

Знайдіть відповіді на запитання:

Які бувають вітри?

Про які характерні ознаки вітру ви дізналися?Чи є щось спільне між ураганом і смерчем?Чим відрізняються одне від одного ураган і смерч?Що таке хамсин?

Чи правда, що вітер — головний архітектор химерних скель?

3 крок

Досліджуємо разом (підр. с. 14-15).

  • Розгляньте комікс. Що нового ви дізналися про вітер?
  • Чи захотілося вам створити й почути голоси вітру?

Проведіть дослідження за алгоритмом у підручнику і запишіть інформацію про виконане дослідження у картку (зош. с. 8, завд. 1).

4 крок

Духові народні інструменти (підр. с. 15).

  • Розгляньте зображення українських народних духових інструментів. Поміркуйте, які з них використовують для передавання сигналів, а які — для створення мелодій.
  • Прочитайте інформацію про найдовший у світі духовий музичний інструмент.
  • Які факти про трембіту ви запам’ятали?
5 крок

Перегляд відео “19 українських народних інструментів”.

Послухайте, як звучать народні інструменти.

  • Звуки яких інструментів ви почули?
  • Звук якого інструмента нагадав вам голос вітру?
6 крок

Вправа “З’єднай” (зош. с. 8, завд. 2).

З’єднайте назви музичних інструментів з їхніми зображеннями.

Бажаю успіхів! Будьте здорові!
Пишіть або дзвоніть, якщо виникають запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар